El millor fuet del món!

Si si, ho heu llegit bé, Casa Fígols té l’honor de presumir de tenir el millor fuet del món.
El diari “El Mundo” va ser l’organitzador de la degustació de fuets, on hi van participar els productors més rellevants d’aquest preuat embotit i un equip d’experts d’alt nivell com a jurat. El fuet de Casa Fígols va rebre la millor puntuació del tast, ni més ni menys que un 9/10, amb una descripció precisa: “És molt suau, amb la proporció de grassa perfecte”
Cal destacar que el fuet de Casa Fígols no té sucres afegits i és lliure d’al·lèrgens: no conté lactosa ni derivats làctics i és apte per celíacs ja que no conté gluten.
Aquesta notícia no ens sorprèn gens ja que està elaborat amb la selecció de les millors carns de porc amanit amb grans de pebre negre i sals per tal de donar un gust distingit i exquisidesa al paladar. Està sotmès a un procés de curació i assecatge controlat, d’aquesta manera cada fuet surt amb les condicions que tradicionalment s’ha anat elaborant i cuidant de manera artesanal.
Us animem a provar aquest extraordinari fuet en algun dels regals gastronòmics que t’oferim des d’MM Gastronomia.
-
Què es pot regalar a una persona que té de tot?
31/05/2024Descobreix idees de regals gastronòmics únics per sorprendre aquells que tenen de tot. Des de lots personalitzats fins a productes temàtics i solidaris, MM Gastronomia té la solució perfecta.
-